Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 2 februari 2018

Love letters

                                        Goedenmorgen allemaal.

Vandaag heb ik weer eens een label/tag voor jullie gemaakt met de shape art frames label van DDD.


Met valentijnsdag in aantocht heb ik er een leuk liefdes tag van gemaakt met het mooie love letter paper bloc van noor. Het is even geen rose, want ja rood is ......


Mijn tildaatje weer heerlijk ingekleurd met de copic stiften en dat rood valt echt niet mee hoor om daar mee in te kleuren, want ik dacht echt dat ik haar wangentjes had verpest, maar gelukkig valt het reuze mee allemaal.


Valentijn de dag van de liefde en het hart is een vandaar dat ik lekker bezig ben geweest met harten erop te verwerken. Tja en bij die liefde horen natuurlijk ook vlinders, vlinders in je buik.


Ach ja ieder heeft zo zijn eigen idee en gevoelens met valentijnsdag en of dat nou voor een mens of dier is en of je eraan meedoet of niet.........zolang we maar gelukkig mogen zijn. Op het blog van Noor & Zo staat weer precies beschreven welke materialen ik heb gebruikt. Ik wrns jullie alvast een heel fijn weekend en graag tot een volgende keer maar weer.


CHALLENGES:












13 opmerkingen:

  1. Hee hallo,

    Ben ik alweer................

    Wat een prachtige kaart Jolanda, geweldig met die harten en het Tildaatje.
    Word nog druk op me deurmatje hahahaha
    Fleurig geel en Love letters, wat wil ik nog meer ;)

    Fijn weekend en liefs van mij Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning card, love all the different hearts
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tilda met haar love-letter!!! Het zwart maakt het net weer even stoerder vind ik, prachtige label Jolanda...alles past supers bij elkaar!!!
    Alvast een goed weekend....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful project, thank you for joining the CRAFT challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing artwork, I love colors :) Beautifully coloured stamp! :)
    Thanks for playing with us at CardMania Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is fantastic!!! I LOVE the fold!!!
    Thanks for being a part of Love Challenge at Scrapping4funChallenges!!!
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful card thank you for entering our Fussy and Fancy Challenge xxAnnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome card. Beautiful colors Thanks for sharing it at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart Jootje....heel mooi gedaan en een leuke kleurencombi ook. TOP.
    Fijn dat je hebt meegedaan aan onze challenge bij Midweek Magnolias....en natuurlijk succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a pretty card. Love all details.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen

  11. wow !!! beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I think it's high time that you liberals give it up and GET OUT of our way.
    ทางเข้า D2BET

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda