Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 1 januari 2018

A New Challenge Blog

                                    Hallo allemaal

Allereerst een heel mooi en gelukkig nieuwjaar allemaal......een nieuw jaar en ook een nieuw challengeblog Ally,s Angels dat van start gaat en met een heel leuk thema alles mag.....hihihi zie je het voor je ik een angel pfff ;), maar goed hier is mijn kaartje wat ik als DT-lid voor jullie heb gemaakt.


Ja ik zit helemaal in de thee-flow...ben ook een echte liefhebber ervan en met die nieuwe noortjes  van afternoon tea kan je er niet omheen.



En om het jaar gewoon te beginnen nu is geen rose maar in paars tinten gehouden en een leuke tekst erbij gestempeld.


Het leuke afdrukje is van Mo Manning en is to cute om niet te gebruiken. Het kaartje is ook in de vorm van een theezakje gemaakt dat live op FB werd gemaakt en dus ik ook mee gedaan.


Ik zou zeggen doe gezellig mee dit kan tot vrijdag 26 januarie alles mag is het thema en een nieuw jaar met nieuwe voornemens bv meer frobelen en meer uitdagingen aangaan? Zie ik jullie daar bij ons nieuwe blog Ally,s Angels ...ik kijk uit naar jullie creaties en zie jullie graag bij een volgende creatie weer.


Challenges:







5 opmerkingen:

  1. Beautiful! Lovely card to begin the new challenge and new year with! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute! Thanks for joining us at Pause Dream Enjoy Challenges.
    Janis, Owner & Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kaart gemaakt, wij hebbne bij omze challenge het thema; nieuw. Ik snap niet helemaal wat dat met deze kaart te maken heeft. Het thema van je kaart moet namelijk met nieuw te maken hebben, het moet op je kaart te zien zijn. Groetjes Ingrid dt-lid Knutsels en Kadootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, lovely image and design! Thank you for sharing with us over at Love To Craft! Hope to see you again!
    Sherry x - DT for Love To Craft

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda