Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 4 augustus 2017

Hurray

                        Goedenmorgen allemaal

En daar ben ik alweer met mijn tweede blogpost vandaag.....voor de eerste even een stukje naar beneden scrollen. deze keer ben ik aan de slag gegaan met het mooie maja design papier denim & friends en weer eens een mannenkaart gemaakt.


Het zegt genoeg, want echt ...alles heeft het om mannenkaarten te maken en dat valt voor sommige niet mee .....ook voor mij niet.


Kijk dat nou is zo staan lekker nonchalant.....ben eigenlijk wel benieuwd wat voor lekker ding daarbij hoort hihihi. 


Dit keer ook weer is een oud malletje van stal gehaald en een leuke strik uit de ....kan wel zeggen oude doos, maar die wordt iedere keer weer gevuld en ja soms vind je dan op de bodem nog wel eens een leuk strikje wat er dan weer bij past. Wil je precies weten hoe en wat ik heb gebruikt kom dan gezellig even langs bij http://noorenzo.blogspot.nl/ en ik zie jullie graag een volgende keer weer.



Challenges:











7 opmerkingen:

  1. Gave denimkaart Jo! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gave mannenkaart heb je gemaakt met het mooie Maja papier Jolanda.
    Ik heb het ook maar vind het zonde om te gebruiken, dom hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit kaartje is ook al zo mooi. Je vorig kaartje van deze ochtend is ook prachtig.


    xx Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card, love the design and construction.Thank you for joining our challenge over at Ooh La La and good luck in the draw. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een plaatje! erg mooi Groetjes Miranda K

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda