Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 30 juni 2017

Party Time

                         Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met de Dutch Doobadoo mal ballon en met een wel heel afwijkende kleur voor mij al zeg ik het zelf hihihi.


En ja bij ballonnen hoort nu eenmaal taart en cadeautjes dus ook die heb ik erop verwerkt en met mijn copics een beetje gekleurd.


Verder heb ik de ronde taart doilie gebruikt en daar weer op het afdrukje van mo manning met een extra strikje op haar schort.


De taart doilie verder afgewerkt met wat pareltjes en wat bloementjes en natuurlijk die leuke alfabet vlaggenlijn die kan natuurlijk niet ontbreken.


Ik zeg laat het feest maar beginnen.................. en tot een volgende keer maar weer.



Challenges:
















9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Jolanda....ziet er feestelijk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaart, alle details zo mooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, veel op te zien en zeer verzorgd! Dank je wel voor je deelname aan de challenge van DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke feestelijke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf gedaan een ballon als kaart. Heel mooi fgewerkt. ;) Bedankt voor je deelname bij de DCL..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for sharing this with us at Noor Design UK.

    ตารางคะแนน

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda